måndag 31 augusti 2009

De kom tillbaka.

Så var ordningen återställd. Elin kom hem från Karlskrona och hon hade K och Ebba med sig. Märkligt vad mycket man kan sakna någon på bara några dagar. När de kom kunde jag inte på något sätt åta Elin vara ifred, jag var bara tvungen att gosa med henne. Och nu sitter jag vaken och väntar på att hon ska ha sovit klart så ho kan få ett mål mat, i hopp om att hon kanske sover resten av natten. Men just nu verkar hon inte vara så intresserad av att vakna.


Strax efter att Elin, K och Ebba hade landat i Malmö kom mina föräldrar på besök. De hade med sig en rejäl laddning mat som intogs med glädje. Pappa lade beslag på Elin och hon verkad trivas riktigt bra och gosade in ansiktet i sin farfars axel. Vi gick sedan ut allihopa; jag, K, Elin, Ebba, mor, far och deras tre hundar. Pappa körde barnvagnen och såg faktiskt ganska stolt och nöjd ut. Överlag tror jag att både mamma och pappa tyckte det var ett bra besök. De bor ju drygt 20 mil härifrån, så det blir ju inte så tokigt ofta.

Nu har Elin vaknat, bytt blöja, fått mat, rapat och somnat om igen. Jag tror vi har fått en ganska lätthanterlig liten unge och jag hoppas det håller i sig så.


Vill du har mer trafik till din blogg? Prova Viraltrafik. Snabbt och enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar