torsdag 27 augusti 2009

Mitt i natten.

I går fick Elin välja kläder själv för första gången och då gick det så här! Klart att jag känner mig smickrad.

Anledningen till att jag är vaken så här dags, strax efter kl. 5, och dessutom sitter och skriver är att Elin just har fått mat och jag väntar på att hon ska somna ordentligt. Hon är lite hostig och om hon inte somnar in riktigt kommer hon bara att vakna igen och då måste jag eller K vakna igen så jag tänkte att då kan jag ju lika gärna stanna uppe några minuter extra för att slippa gå upp ur den varma, goa sängen en gång till. Ja, ni förstår säkert.

Jag är ledig idag och kommer bland annat ägna min fria tid till att gå med K och Elin till BVC och sedan ska jag även hinna med det årliga besöket hos tandhygienisten.

Elin sover igen, så nu tänker jag krypa ner bredvid K och värmeflaskan Ebba, som förmodligen har lagt beslag på min plats i sängen.

Vill du har mer trafik till din blogg? Prova Viraltrafik. Snabbt och enkelt.

4 kommentarer:

  1. Åh vilken sötnos! Och vad mycket hår =)
    Hon skulle kunna dela med sig lite till min kille.. =)

    SvaraRadera
  2. Söta lilla penntroll! Tack för det fina kortet!

    SvaraRadera
  3. @Saran, Camilla och Lina: Himla kul att det inte bara är jag, K och de närmsta släktingarna som tycker hon är söt.

    SvaraRadera