fredag 21 augusti 2009

Trafikmjölkning och en god natt.

Alla vill ju har fler besökare till sin blogg. Så även jag. Så när jag hittade den här, lite annorlunda trafiksidan, kunde jag inte låta bli att lägga en länk till den, även om det känns en aning fattigt.

Konceptet påminner lite om ett pyramidspel, fast det är gratis och det enda du kan vinna är fler besökare till din blogg/hemsida. Sidan heter Viraltafik och jag röstar för att du går dit med en gång.

I övrigt har natten varit lugn. Elin har sovit gott, så även jag. K har som vanligt varit uppe och pumpat bröstmjölk och passade då även på att ta Elins matning. Tack för det hjärtat, du ska få sova idag i stället.

Om ni undrar varför jag är uppe så tidigt och skriver beror det på att vi har tvättid...som jag borde påbörja i stället för att sitta här och skriva. Elin har bara en ren pyjamas kvar. Hon bajsar ner dem på löpande band...

1 kommentar: