onsdag 9 september 2009

Minisemester

Jobb i morgon oxå, sedan packar vi in oss i bilen och drar till K:s föräldrars stuga i Småland. Tre dagar ledigt mitt i skogen ska bli gudagott. Ska jag vara helt ärlig är jag ganska trött för det mesta just nu. Det funkar bra så länge jag är ledig, men så fort jobbet blandas in blir det en helt annan grej. Det går ju liksom inte att ta en 20 minuters powernap vid första bästa tillfälle på jobbet. Är jag hemma kan man ofta passa på att sluta ögonen en stund när läget är lugnt och de där små, korta sömnpassen gör underverk.

Att K slutade med amningen/pumpningen var helt rätt beslut. Allt kring Elins matning är nu så mycket lugnare och både jag och K känner oss mer harmoniska. Det är faktiskt skönt att slippa se henne sitta och ha ont flera gånger varje dag.

På grund av brist på både dator och uppkoppling i stugan kommer jag inte uppdatera bloggen förrän jag är tillbaka i Malmö. Men håll ut, förhoppningsvis har jag mycket att skriva om när jag kommer tillbaka.


Vill du har mer trafik till din blogg? Prova Viraltrafik. Snabbt och enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar