söndag 6 december 2009

Julkort

Som alla vet tvingas nyblivna föräldrar skriva på ett avtal strax efter förlossningen där de under straffansvar lovar att under överskådlig framtid använda fotografier på sina egna barn som julkort. Så är det!

I mitt fall hade det ändå varit en självklarhet att göra just så, eftersom just jag och K har den sötaste ungen av alla ungar i hela världen. Jag vet att det är så eftersom jag ser henne varje dag och därmed är högst kvalificerad att göra den bedömningen. Jag anser mig även vara totalt objektiv i just den åsikten.

Så därför införskaffades diverse julrekvisita och så var saken klar. De korten som publiceras här kom inte med i den slutgiltiga gallringen, så ni behöver inte vara oroliga att ni redan ska ha sett bilden som snart kommer finnas i handeln som "Årets Julkort".


















Pappabloggar Sverige
Titta på andra pappabloggar och rösta på Tjuvtitt.

7 kommentarer:

  1. Du är en av de uttagna i årets pappablogg tävling, grattis!

    Nu är tävlingen igång!

    Lycka till =)

    SvaraRadera
  2. Nog är hon söt alltid, lilla Elin! Ser ut som Ronja Rövardotter! :)

    SvaraRadera
  3. @ Penny: Tackar. En rolig och spännande ära.

    @ Ewa: Ronja har vi inte ens tänkt på, men du har så rätt.

    SvaraRadera
  4. Så sööööt!!!!! Och vilken fin blogg!
    //Emma

    SvaraRadera
  5. @ Anonym: Det tycker jag oxå. =) Tack för berömmet. Det glädjer.

    SvaraRadera
  6. söt elin är i julkläder!

    SvaraRadera
  7. @ marina: Visst är hon. Tack för titten.

    SvaraRadera