måndag 19 oktober 2009

Stiltje

Det händer inte så mycket med Elin för tillfället. Hon växer inte riktigt så katastrofsnabbt som hon gjorde för några veckor sedan, hon har fortfarande inte lyckats vända sig, det är i stort sett samma sorts ljud som kommer ur munnen på henne som på filmen jag lade upp för ett tag sedan, osv.

Jag tror att hon samlar kraft inför ett utvecklingssprång. Att hon står inför en tröskel och försöker komma på hur hon ska komma upp på nästa trappsteg. Och vi har ganska kul under tiden vi väntar, men jag är ändå spänd på vad som kommer härnäst. Faktum är att jag knappt kan bärga mig till den dagen hon kan gå och springa, pratar och vill hitta på saker.

Så vi kan börja leka på riktigt.

För det är därför män skaffar barn.

Så att de kan få en lekkamrat att leka med och köpa coola och roliga leksaker till.


Vill du har mer trafik till din blogg? Prova Viraltrafik. Snabbt och enkelt.

2 kommentarer:

  1. Haha, har nyhetens behag släppt? ;)

    SvaraRadera
  2. @ Camilla: Nej, det tycker jag nog inte. Men man är ju spänd på vad som ska komma.

    SvaraRadera