lördag 24 oktober 2009

Och dagarna går

Så har det gått ytterligare några dagar. Jag har jobbat dagtid hela veckan, vilket verkligen inte passar mig. Jag jobbar hellre tio nattpass än tvingas kliva upp ur den varma, sköna sängen klockan kvart i fem på morgonen. Framför allt under den här årstiden när det mörkt, kallt, ruggigt och allmänt deprimerande att behöva stiga ut genom dörren flera timmar innan solen ens haft en tanke på att försöka skänka lite ljus och värme till våra breddgrader.

Dagjobb, eller jobb överhuvudtaget, innebär även att jag inte hinner se så mycket av familjen som jag önskar. Det gör att den största kunskapskälla jag har till vad som händer med Elin är K. Hon gör förvisso ett bra jobb med att förmedla dagens händelser, men de är ändå inte riktigt samma sak som att få uppleva dem själv...så klart. Att få en berg & dalbana beskriven för sig är liksom inte riktigt samma sak som att åka den.

Vad jag försökt förklara nu i två stycken är att jag inte har så mycket att skriva om Elin. Så vad gör man då? Man lägger upp lite bilder så klart. De gör i alla fall mig glad.


























Vill du har mer trafik till din blogg? Prova Viraltrafik. Snabbt och enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar