onsdag 21 april 2010

Byteshandel

Idag tog Elin ordentlig fart med en lek som hon småslipat på de senaste dagarna; nappbytet.

I stora drag går den ut på att hon tar sin napp och placerar den i min mun för att därefter ta tillbaka den och sedan upprepa alltihop. Väldigt roligt tycker Elin och skrattar, vilket ju gör att även jag tycker det är väldigt roligt.

Hon har dessutom varit mer gosig och kelig de senast dagarna. Detta i kombination med att hon lämnar gensvar på nästan allt man gör med henne gör att det är väldigt roligt att leka och trMsa med henne just nu. Då passar det ju extra bra att K jobbar en del av de dagar som jag är ledig, så att jag får lite egen kvalitetstid med Elin. Nackdelen är med det här uplägget är ju att jag och K träffas mindre, men det får vi väll ta igen senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar